In mei 2024 is er vanuit het Ridderkerk Langer Gezond (RLG) een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uitgevoerd. We zijn erg blij met de 83 ingevulde formulieren. Dit aantal geeft het ons een goed beeld van wat men vindt van het programma.

De meeste mensen zijn via de krant (36,3%), nieuwsbrief (31,3%) of website (17,4) met het programma in contact gekomen. Slechts 3,8% via Facebook.

Bijna 35% van de deelnemers heeft meer dan 6 keer deelgenomen aan activiteiten. Veel voorkomende activiteiten die men nog een keer wilt volgen zijn: voorlichting over gezondheid, dansen, kook workshop, valpreventie en sport. Enkele redenen waarom de deelnemers het programma zouden aanbevelen bij anderen zijn: goed geregeld, interessante onderwerpen, gezellig, ontmoet nieuwe mensen, uitgebreid en leuk programma.

Digitale veiligheid (41.3%) en veilig fietsen (26,3%) zijn thema’s waar de meeste behoefte aan is. Dit nemen wij direct mee in de planning voor de komende tijd. 85,5% geeft onze manier van communiceren 4 of 5 sterren. Bijna 74% is tevreden of zeer tevreden over Ridderkerk Langer Gezond. Dit is een geweldig resultaat waar we enorm trots op zijn.

Nogmaals bedankt voor het invullen van de enquête.

Gerelateerde berichten

Cursus vegetarisch koken

Cursus vegetarisch koken

Ben je op zoek naar inspiratie om lekker, gezond en voedzaam vegetarisch te koken? Doe dan mee met de kookcursus in augustus en september. Tijdens deze vegetarische kookcursus leer je de basis van koken met groentes. Je leert onder begeleiding van kok Marianne van...

Prijswinnaars winactie

Prijswinnaars winactie

De prijswinnaars van de winactie van het 5 jarig bestaan zijn bekend. 1e prijs: Dinerbon, Grandcafé Burgerzaken 2e prijs: Het Grote Bosatlas puzzelboek 3e prijs: 2 flessen non-alcoholische wijn slijterij De Wijngenoten Gerard, Marjon en Plona. Gefeliciteerd met jullie...

Informatiebijeenkomst Digikoffer

Informatiebijeenkomst Digikoffer

Op maandag 17 juni organiseert Ridderkerk Langer Gezond een bijeenkomst over de Digikoffer. Met de Digikoffer willen we inwoners enthousiast maken voor het gebruik van handige, slimme en innovatieve producten. Zo zorgen we ervoor dat inwoners langer veilig en met...