In mei 2024 is er vanuit het Ridderkerk Langer Gezond (RLG) een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uitgevoerd. We zijn erg blij met de 83 ingevulde formulieren. Dit aantal geeft het ons een goed beeld van wat men vindt van het programma.
De meeste mensen zijn via de krant (36,3%), nieuwsbrief (31,3%) of website (17,4) met het programma in contact gekomen. Slechts 3,8% via Facebook.
Bijna 35% van de deelnemers heeft meer dan 6 keer deelgenomen aan activiteiten. Veel voorkomende activiteiten die men nog een keer wilt volgen zijn: voorlichting over gezondheid, dansen, kook workshop, valpreventie en sport. Enkele redenen waarom de deelnemers het programma zouden aanbevelen bij anderen zijn: goed geregeld, interessante onderwerpen, gezellig, ontmoet nieuwe mensen, uitgebreid en leuk programma.
Digitale veiligheid (41.3%) en veilig fietsen (26,3%) zijn thema’s waar de meeste behoefte aan is. Dit nemen wij direct mee in de planning voor de komende tijd. 85,5% geeft onze manier van communiceren 4 of 5 sterren. Bijna 74% is tevreden of zeer tevreden over Ridderkerk Langer Gezond. Dit is een geweldig resultaat waar we enorm trots op zijn.
Nogmaals bedankt voor het invullen van de enquête.